środa, 21 kwietnia 2010

Zmiany w rocznicowym konkursie

Postanowiłem do was napisać w związku z kilkoma kosmetycznymi zmianami w zasadach konkursu rocznicowego Mikanboxa.

Oto i one:

1. W głosowaniu na najlepszą recenzję nie wezmę udziału tylko ja, ale także kilku moich znajomych i osoby, których opinia ma dla mnie znaczenie. Pomoże mi to rozwiać wszelkie wątpliwości związane z moją decyzją.

2. W konkursie będzie także druga nagroda w postaci petit Nendoroida Miku.


Zwycięzcy drugiej nagrody przyjdzie trochę na nią poczekać, ze względu na opóźnienia poczty lotniczej oraz fakt, że dopiero dzisiaj ją zamówiłem.

0 komentarzy:


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.