sobota, 21 lutego 2009

Queen's Gate Alice 1/8 Megahouse


Gate Opener Alice jest figurką dla mnie bardzo specjalną, bo to od niej zacząłem moją kolekcję. Dostałem ją na tegoroczną Wigilię od mojej dziewczyny. Był to oczywiście prezent "sugerowany", czyli dałem jej do wyboru kilka figurek, z których to ona bez mojej wiedzy wybrała jedną. Moim prywatnym zdaniem nie mogła lepiej trafić.

Podobno najlepiej kupować figurki z serii, które się zna, bo inaczej są one tylko jak zdjęcie obcej osoby, bardzo ładnej ale z niczym się nam nie kojarzącej. W tym przypadku nie miało to dla mnie najmniejszego znaczenia.

Gate Opener Alice jest postacią z dodatku do książkowej gry RPG Queen's Blade o nazwie Queen's Gate. Tak jak przypuszczacie Japończykom nie wystarczy prosta karta postaci z cyframi i wypisanym ekwipunkiem. Muszą mieć obrazki pokazujące postać w walce.

Na podstawie tego właśnie artu powstała Alice.
Figurka charakteryzuje się dużą dbałością o szczegóły. Każdy detal został dokładnie odwzorowany i nawet patrząc z bliska nie mogłem się doszukać żadnych niedociągnięć.

Po odpakowaniu figurki zauważyłem, że jej gorset jest z jednej strony niedopięty. Początkowo myślałem, że taka była wizja artysty, jednak po dłuższej chwili zorientowałem się, że w tym przypadku ubranie jest opcjonalne. Teraz, po pewnym czasie już wiem, że wszystkie figurki z serii Queen's Blade/Gate można rozbierać. Zapięcie gorsetu było nie lada wyzwaniem związanym z dużą dawką adrenaliny, gdyż bałem się aby nie uszkodzić figurki. Okazało się jednak, że jest ona bardzo wytrzymała.

Ogólnie jestem niesamowicie zadowolony z tej figurki. Nie posiada ona żadnych widocznych wad w wykonaniu jak i w malowaniu oraz świetnie prezentuje się na półce.

Nazwa: Gate Opener Alice
Skala: 1/8
Wydawca: Megahouse
Cena na Ebayu: 80-100USD + przesyłka


0 komentarzy:


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.