poniedziałek, 23 lutego 2009

Nendoroid MABINOGI Nao Good Smile

Mabinogi Nao

Mabinogi jest koreańskim MMorpgiem popularnym w Japonii, Korei oraz Chinach. Nao jest postacią, która wprowadza początkujących graczy do świata gry.

Oczywiście mógłbym zgrywać mądrego i powiedzieć że wiedziałem o tym wcześniej i że właśnie dlatego wybrałem ta figurkę. Tak jednak nie jest. Nie miałem pojęcia ani o Mabinogi ani o samej Nao. Kupiłem tą figurkę w prezencie dla mojej dziewczyny na imieniny. Figurka wydawała mi się słodka, do tego podobała się jej, oraz miała jedną dużą zaletę - sowę.

Ostatnimi czasy rynek figurek został wręcz zalany wielką falą Nendoroidów. Są one małe (nie tak małe jak gashapony), są w SD (czytaj słodkie) oraz mają wymienne ręce, twarze i akcesoria. Czego jeszcze może brakować idealnej figurce? Dobrej ceny. Tak, są tanie. W porównaniu do zwykłych figurek w skali 1/7, które plasują się średnio w przedziale 80-100USD, Nendoroidy kosztują w przedziale 30-60USD.

Jeżeli o mnie chodzi to Nendoroidy zupełnie mijają się z moimi zainteresowaniami. Ja lubię gdy figurka jest ładna a nie koniecznie słodka. Nie mogę jednak zaprzeczyć, że miałem sporo zabawy układając Nao do zdjęć. Jest ona naprawdę dobrze i solidnie zrobiona, wytrzyma wiele zmian części, twórcy rozplanowali ją tak, że nawet jeśli poniesie cię ułańska fantazja, figurka wydaje się być przygotowana do wszelkich dziwnych póz. Muszę też przyznać że zrobienie jej fotografii nie nastręczyło mi najmniejszych kłopotów. Nie musiałem kombinować ze światłem, ani ustawiać szczególnego kąta żeby dobrze wypadła. Każde zdjęcie jakie zrobiłem było po prostu dobre.

Reasumując, jest to naprawdę dobrze wykonana figurka, świetnie pomalowana, bez widocznych wad odlewu, daje wiele możliwości ułożenia, jest słodka (to plus lub minus zależnie od podejścia) i o ile lubisz SD, to na pewno powinna zagościć na twojej półce.

Wydawca: Good Smile Company
Rozmiar: 10cm
Cena: 30-40USD + przesyłka


0 komentarzy:


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.