wtorek, 24 lutego 2009

Queen's Blade R-2 steel Princess Yumil 1/8 Megahouse

Jest to już druga figurka z serii Queen's Blade opisywana na moim blogu. O serii QB wspominałem już opisując Alice, tak więc przejdę do rzeczy.

Figurkę tą znalazłem podczas ekstensywnego szperania po ebayu. Nie była ona w moim guście, natomiast mój współlokator stwierdził "Cóż może być lepszego niż loli z wielką maczetą?". Bez dłuższego zastanowienia kazał mi ją dla siebie zamówić i już w niedługim czasie wylądowała u nas w domu.

Ku szczeremu zdziwieniu mojego kumpla, małą Yumil można całkowicie rozebrać i poza dolną częścią ciała jest ona bardzo anatomicznie odwzorowana. Ściągając jej stanik, człowiek ma uczucie jakby był prawdziwym Japońskim Otaku, którego najbliższy kontakt z kobietą to rozmowa z matką. Za rozebranie figurki zostałem zbesztany od góry do dołu, jakbym co najmniej dobierał się do jego córki.

Yumil R-2 jest reedycją oryginalnej figurki pomalowanej na kolor różowy (jak w grze) tym razem w kolorze czarnym. Osobiście uważam że czarny o wiele lepiej jej pasuje, lecz jest to tylko i wyłącznie kwestia gustu.

Megahouse jak zwykle nie zaskoczył mnie co do jakości figurki, która jest właściwie zrobiona idealnie. Nie widać błędów odlewu, oczy prezentują się pięknie, szczegóły są wyraźne nawet na częściach garderoby, które powinny być raczej zawsze zasłonięte. Części pasują do siebie dokładnie i nie ma między nimi żadnych luk. Jedyne co razi w oczy to świńsko różowa podstawka.
Jak zwykle słowo końcowe:
Figurka jest wykonana dobrze, świetnie prezentuje się na półce i zaspokaja potrzeby potencjalnych zboczeńców. Jeżeli małe loli z wielką maczetą to twoja broszka, to jest to jeden z obowiązkowych elementów twojej kolekcji.

Wydawca: Megahouse
Skala: 1/8
Cena: 60-80USD + przesyłka

0 komentarzy:


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.