wtorek, 24 lutego 2009

Sesja Zdjęciowa

Wczoraj zrobiłem małą sesję zdjęciową dla moich figurek. Ciągle narzekałem na brak dobrego światła do zdjęć i nowe figurki, które chciałem tu opisać wyszły naprawdę źle na niektórych zdjęciach.

Ojciec podsunął mi bardzo dobre rozwiązanie - "Rusz swój zad i wyjdź z nimi na zewnątrz". Pomimo pochmurnego nieba światło było naprawdę dobre, więc ustawiłem cztery krzesła, na nich postawiłem piąte, przykryłem prześcieradłem i zaczęła się sesja. Wszystko było jasne, ostre i mimo, że strzelałem zdjęcia z ręki nie były one wcale takie złe.

Moje najlepsze zdjęcie z tej sesji

Zdążyłem zrobić tyle zdjęć, żeby mieć dość materiału na kolejnych kilka postów. Życzę więc miłej lektury i udanego ebayowania na figurki.

Jeżeli interesują was figurki, macie może zdjęcia swoich ulubionych, lub chcielibyście się w jakiejkolwiek sprawie skontaktować ze mną, jestem otwarty na wszelkie sugestie - poczta@mikanbox.pl

0 komentarzy:


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.