sobota, 21 lutego 2009

Witam

Oto i pierwszy post na moim nowym blogu. Jako że myślałem o stworzeniu go od dłuższego już czasu, niedługo pewnie zaroi się tu od nowych postów. Czy zaroi się także od czytelników? To tylko czas pokaże. Mój poprzedni blog związany był z dość nietypową grą "Densha de Go!". Tym razem postanowiłem zmienić konwencję i wrzucić tu wszystko od figurek do elektroniki. Co mi się podoba, co kupiłem co okazało się być niewypałem a co w zupełności spełniło moje oczekiwania. Nie będę więc się rozpisywał już w tym miejscu i zabiorę się do rzeczy.

1 komentarzy:

Ravinsky pisze...

Densha De Go to niezła gra, ale rzeczywiści nieco offowa :)


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.