sobota, 26 grudnia 2009

Rozwiązanie Konkursu

Przepraszam, że dopiero teraz, ale ze względu na Święta nie mogłem się tym wcześniej zająć. W konkursie na najlepsze zdjęcia figurek znaczącą większością głosów wygrał Tayu.

Gratuluję zwycięzcy i życzę dalszych sukcesów w fotografowaniu figurek ;). Poniżej zamieszczam zdjęcia Tayu w oryginalnej wielkości, w jakiej zostały one do mnie nadesłane.


Chciałbym też podziękować wszystkim innym uczestnikom. Mam nadzieję, że mogę na was liczyć w kolejnych konkursach, które odbędą się już bez żadnych problemów. Oby...

Szczęśliwego, nowego roku 2010!
Oby nam wszystkim przyniósł on
wiele świetnych, nowych figurek ;).


MikeGold

1 komentarzy:

TaYU pisze...

Sugoi ^^ W sumie nie spodziewałem się, że ktokolwiek zagłosuje na moje marne fotki. Tym bardziej cieszy mnie to i dziękuje wszystkim za głos na mnie ^^


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.