poniedziałek, 21 grudnia 2009

Iphone w stylu MikanBox'a

Ostatnio dorobiłem się drugiego Iphone'a. Tym razem 3Gs. Uznałem, że z tej okazji warto by go zaopatrzyć w jakąś ochronę. Poprzednio używałem skórki z firmy GelaSkins. Skórki Gela składają się z wielu warstw, które idealnie chronią telefon przed wszelkimi zarysowaniami. Dodatkowo można je przeklejać dowolną ilość razy, bez pozostawiania żadnego śladu. Nie powstają pod nimi bąble powietrza ani zagięcia. Przez ponad półtora roku używałem jednej ze standardowych skórek Gela na moim Iphonie 3G, a potem bez problemu przekleiłem ją na nowy model.


Uznałem, że przyszedł czas aby znaleźć zabezpieczenie na obydwa telefony i wszedłem na stronę GelaSkins. Zaciekawiła mnie tam możliwość zrobienia własnego designu. Przysiadłem nad tym na dłuższą chwilę i stworzyłem dwie customowe skórki w stylu MikanBoxa. Dziś właśnie je dostałem i postanowiłem je wam zaprezentować.


Producent: Gela Skins
Cena: 14.95USD (sztuka) + 5.95USD (przesyłka)


0 komentarzy:


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.