sobota, 16 stycznia 2010

Wieści z Placu Boju

Uznałem, że wypadałoby się odezwać. Tak... Od świąt minął kawał czasu, a nowych wpisów na Mikanboxie brak. Czyżby zeżarła mnie Świńska Grypa? A może porzuciłem już bycie Otaku i znormalniałem? Nie. Świńskie Grypy przeżyłem już trzy w tym kraju i żadna mnie nie zmogła. Z mojej pokręconej drogi zainteresowań też nie zamierzam w najbliższym czasie zbaczać, więc nie macie się o co martwić.

Powodem mojego zaniedbania Mikanboxa jest właśnie ten czas w roku, kiedy w ramach Atarashii Fansubs zabrałem się za tłumaczenie Anime. W zeszłym roku była to Toradora. Aktualny projekt zajmuje cały mój wolny czas ledwie zostawiając mi kilka godzin na sen. Z dobrych wiadomości mogę tylko dodać, że nowych figurek do zrecenzowania mam całkiem sporo i w najbliższym czasie powinienem napisać kilka recenzji. Co do tego najbliższego czasu, to 23-go jadę na tydzień do Polski, więc recenzji można się spodziewać dopiero w okolicach połowy lutego.

Dziękuję wszystkim, którzy wytrzymali moje dziwne przestoje w publikowaniu postów i obiecuję, że wasze oczekiwanie pod wieloma względami zostanie wynagrodzone.

MikeGold

0 komentarzy:


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.