środa, 3 marca 2010

Upgrade Sprzętu

Kilka tygodni temu zrobiłem mały "upgrade" mojego sprzętu fotograficznego. Od tego czasu do moich recenzji używam Canona 7D z podstawowym obiektywem EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS.

To zdjęcie robiłem moim starym Sony DSC-H50.
Nagle odkryłem, że już zupełnie zapomniałem jak się nim robi zdjęcia...


Otworzył on przede mną całą gamę nowych możliwości, a także zmusił do intensywnej nauki. Zrobiłem nim część zdjęć do mojej poprzedniej recenzji N@gi, oraz wszystkie fotki Taigi (miss piękności). Wiem, że jeszcze dużo muszę się nauczyć i wiele brakuje moim zdjęciom, ale będę dążył do tego, żeby z każdą recenzją były one coraz lepsze.

Dzięki nowemu sprzętowi mogę robić zdjęcia z "rozmazanym tłem", jak to nazwała Alicja z Figurkowa :). Mam nadzieję, że na tym moje zdolności się nie skończą...


0 komentarzy:


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.