poniedziałek, 26 października 2009

Enterheart

Może was zastanawiać, co mnie skłoniło do reklamy sklepu internetowego na mojej stronie. Nie jest to zwykła reklama, to znaczy nie mam z tego żadnych profitów. Postanowiłem umieszczać na moim blogu najlepszych sprzedawców, z którymi nigdy nie miałem żadnych problemów. Pierwszym z nich będzie Enterheart. Dziewczyna wysyła paczki z Hong Kongu. Mimo względnie niepewnego położenia geograficznego, wszystkie figurki od niej są oryginalne, za co mogę świadczyć własną głową. Wszelkie preordery realizowane są rzetelnie, nawet gdy po długim czasie ani paypal ani ebay nie są w stanie zagwarantować nam zwrotu zapłaconych pieniędzy. Kontakt jest szybki, odpowie na każdego maila w ciągu 24 godzin. Gdy wysyła paczkę, zawsze powiadamia o tym mailem. Oby więcej takich ebayowiczów. Szczerze polecam.

0 komentarzy:


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.