piątek, 3 kwietnia 2009

Nowa Dostawa

Przyjście kolejnych paczek było dla mnie nie małym zaskoczeniem. Nic w tym dziwnego, bo nie były one adresowane do mnie a do mojej współlokatorki. Wszystkie figurki, jakie zamówiła przyszły z Archonii.



Jeśli chodzi o sposób pakowania, to muszę przyznać, że był bardzo bezpieczny. Niestety jednak typ przesyłki pozostawiał wiele do życzenia. Z czystej oszczędności znajoma wybrała oczywiście najtańszą formę przesyłki, to też listonoszka nie prosiła mnie nawet o podpis. Dodatkowo w samych pudełkach znajdowały się z boku dwie wycięte dziury, jakby ktoś chciał sprawdzić co jest w środku nie otwierając w pełni pudełek.


Całe szczęście figurki nie były naruszone, a ja miałem okazję zająć się małą sesją fotograficzną. Pamiętacie pewnie jak mówiłem, że nie jestem fanem nendoroidów? Jakoś tak się złożyło, że ta przesyłka składała się głównie z nendoroidów, co sprawia, że niedługo mój blog będzie głównie poświęcony temu typowi figurek.


Ja jednak się nie poddam! Wiem, że moja Haruhi jest już w drodze i przełamie tą złą passę. Przynajmniej mam taką nadzieję...

0 komentarzy:


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.