piątek, 26 listopada 2010

Toeto z Good Smile'a

Jakiś czas temu zamówiłem dla Hexe Toeto w imieninowym prezencie. Wykonana przez Good Smile Company figurka sprawiła że nie mogłem wyjść z zaskoczenia. To miał być nendoroid, mówiłem, otwierając olbrzymią paczkę. Widać wahanie Japończyków nie może być przedstawione w formie kilkucentymetrowej figurki i eto, eto, Toeto nie odbiega swym rozmiarem od figurek w skali 1/7.


Szczerze polecam ją każdemu kolekcjonerowi jako coś zupełnie nietypowego. Można ją ciągle dostać na aukcjach i w sklepach internetowych w cenie petit-nendoroida. Jeśli macie, tak jak i ja, sentyment do jakże uroczej piosenki Megurine Luki "Toeto", to czas chwycić się za portfel i ruszyć na zakupy.

1 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Widziałam tą figurkę na żywo i szczerze jej wyraz twarzy mnie przeraża. Co jak co i tak jest bardzo przyjemna, chociaż do tej pory nie mogę wyjść z podziwu - nie spodziewałam się, że jest TAKA DUŻA! Naprawdę myślałam, że to jakieś maleństwo a tu szczerze byłam w szoku.


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.