piątek, 25 czerwca 2010

Miku Hatsune - Nendoroid Petit - GSC

Najpopularniejsza bohaterka Vocaloid tym razem w wersji super-deformed od Good Smile Company.


Figurka przedstawia Miku w niecodziennej, czarnej garsonce ze smutną minką i różowym kwiatuszkiem w rękach. Każda część włożona w osobną, foliową przegródkę zabezpieczyła ją przed ewentualnym uszkodzeniem. Złożyłam ja bez problemu. Jedyne do czego mam zastrzeżenia to podstawka, która nie jest w stanie utrzymać Miku w niektórych pozycjach.


Przyznam, że nie byłam pozytywnie nastawiona do tej wielkości figurek. Kojarzyłam je z gumowymi, brzydkimi i wątpliwej jakości zabawkami, które w czasach „Czarodziejki z Księżyca” zalały nasz rynek. Dopiero kiedy zaczęłam interesować się figurkami okazało się, że były to chińskie podróbki. Tutaj mała uwaga. Istnieją również podróbki figurek z tego zestawu, więc przestrzegam przed kupowaniem ich po okazyjnych cenach. Lepiej sprawdzić producenta i porównać z oryginałem niż zostać niemile zaskoczonym.



Wracając do opisywanej figurki, została ona odlana i pomalowana prawidłowo, naprawdę cieszy oko dokładność jej wykonania :) Z czystym sumieniem mogę ją polecić osobom niezdecydowanym i oczywiście kolekcjonerom petit nendoroidów.

Miku Hatsune
Good Smile Company
Wysokość: 6,5 cm
Twórca: Ageta Yukiwo
Seria: Nendoroid Petit Set # 01
Cena: 40-60zł
Autor recenzji: LeafyBea

0 komentarzy:


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.