piątek, 20 listopada 2009

Świąteczny Konkurs

Z okazji zbliżających się świąt, chciałbym ogłosić mały konkurs Mikanboxa. Do wygrania jest limitowana edycja gry na PS3 Prince of Persia.


Tematyka konkursu związana jest oczywiście z figurkami. Żeby wziąć udział, należy wysłać na mój adres email, zaaranżowane w ciekawy sposób zdjęcia swojej figurki.

Zasady uczestnictwa:
1. Każdy uczestnik może przysłać do pięciu zdjęć danej figurki (ilość figurek nieograniczona).

2. Można wysyłać wyłącznie własne zdjęcia.

3. Każde zdjęcie musi (poza figurką oczywiście) przedstawiać małą kartkę papieru z wykonanym odręcznie napisem "www.mikanbox.pl Święta 2009".

4. Zdjęcia muszą być w rozdzielczości przynajmniej 800x600.

5. Edycja zdjęcia w formie efektów, tła itp. za pomocą programów graficznych nie jest zabroniona.

6. W temacie maila należy umieścić "Konkurs Święta 2009 - Nazwa uczestnika".

6a. Można nadsyłać zdjęcia partiami, do finalnej daty przyjmowania zgłoszeń: 14 grudnia.

7. Wszystkie nadesłane zdjęcia zostaną umieszczone na mikanboxie.

8. Konkurs będzie się składał z 2 etapów.

8a. W pierwszym etapie, 16 grudnia, sam dokonam selekcji wybierając 10 zdjęć (o ile będzie aż tyle zgłoszeń ;) ).

8b. Drugi etap zaczynający się od 16 grudnia będzie ankietą, przez którą 25 grudnia wyłoniony zostanie zwycięzca nagrody głównej.

Mam nadzieję, że będzie kilka zgłoszeń.
Nawet, jeżeli nie interesuje was sama nagroda, to warto spróbować pstryknąć fotkę swojej figurce dla czystej zabawy.

Powodzenia!

3 komentarzy:

Dracelin pisze...

Żałuję strasznie, że nie mam za bardzo z czym wziąć udziału - moja kolekcja jest jak na razie bardzo mała. Chyba, że dopuszczasz SD'ki...?
W każdym razie przedni pomysł, mam nadzieję, że wszyscy będą dobrze się bawić przy realizacji!

Guile pisze...

Mam pytanie: Jak konkurs sie odnosi do "shopowania" (upiekszania) zdjec? Mam kilka figurek, ktore moga zostac fajnie sfotografowane, a taka zabawa photoshopem by tylko poprawila ogolny efekt.

MikeGold pisze...

Punkt piąty regulaminu. Jestem za. Chodzi o realizację własnej wizji artystycznej. Nie zapomnij tylko o wymaganej kartce.


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.