sobota, 1 sierpnia 2009

Czarna galeria

Chciałbym wam przedstawić kilka fotografii z mojej ostatniej sesji zdjęciowej w namiocie bezcieniowym. Wszystkie obrazy łączy jednolita czerń tła. Na pomysł takiej realizacji wpadłem podczas robienia zdjęć do mojej nadchodzącej recenzji, która powinna pojawić się już w najbliższych dniach. Przy zastosowaniu czarnego tła i odpowiedniemu ustawieniu światła udało mi się uzyskać wyraźne i szczegółowe zdjęcia o neutralnym, nie rozpraszającym uwagi drugim planie.

Bez dłuższych komentarzy, zapraszam do odwiedzenia mojej "Czarnej galerii".


Jeżeli wykażecie zainteresowanie, mogę też umieścić powyższe zdjęcia w oryginalnej rozdzielczości.

0 komentarzy:


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.