środa, 8 kwietnia 2009

Wiosenna Melancholia

Tak, tak. Wzięła mnie wiosenna melancholia. No dobra! Nazwijcie to lenistwem. Jednak wzięła mnie na dobre i nie mogę się zmusić, żeby wrzucić recenzje Nendoroidów, które ostatnio do nas przyszły. Może to dlatego, że zdjęcia nie wyszły tak jak bym chciał, a może dlatego, że nie odczuwam do nich aż takiego sentymentu.

Ostatnio zacząłem się zastanawiać, czy nie jestem zbyt stronniczy w recenzjach figurek, które nie są moje. Moja przedostatnia recenzja była bardzo surowa. Nie pozostawiłem na biednej Caren suchej nitki. Z drugiej jednak strony całkowicie jej się to należało. Nawet właścicielka powiedziała, że kupiła ją głównie dlatego, żeby zobaczyć jak wyglądały figurki dwa lata temu. Przekonała się i to co początkowo jej się w niej podobało (czerwona wstęga), okazało się być jej najbardziej widocznym niedociągnięciem. Teraz ta figurka siedzi na szklanej kuli, już bez wstęgi, a właścicielka stwierdziła: figurka ma mi się podobać. Jak coś mi nie pasuje, to zmienię wizję twórcy, tak żeby to mnie się podobała.


Na zakończenie chciałbym dodać kilka bonusowych fotek z mojej dzisiejszej sesji. Pogoda była ładna i nie mogłem się powstrzymać.


Wkrótce znowu się odezwę.
Wesołych Świąt Wielkiej Nocy!
Mike

3 komentarzy:

Neri pisze...

Najbardziej podobają mi się zdjęcia Taigi w plenerze. W dziennym świetle ma ładniejsze kolorki (; . Oczywiście również życzę udanych Świąt Wielkanocnych, dużo zdrowia i fajnych prezentów. Pozdrawiam i dziękuję za życzenia!

Neri pisze...

Tak sobie przeglądałam fotorelację z Treasure Festa in Daybreak 1 i natrafiłam na wzmiankę o figurce Taigi na podstawie mangi (niestety postać jest nieco inna niż w anime). Tu masz link do zdjęcia http://akibahobby-c1.sakura.ne.jp/image/20090405/t065.html , niestety wszystko co tam jest napisane jest po japońsku -.-" , ale zapewne niedługo zaczną zbierać zapisy na pre-order. Mi osobiście nie przypadła do gustu, może dlatego, że nie czytałam najpierw mangi, a oglądałam anime. (:

MikeGold pisze...

Widziałem ją już. To jest po prostu garage kit. Jest cała masa garage kitów z Torydory. Niestety ja nie mam talentu do malowania i obróbki PVC.

Przykład: http://ruriruri.moe-nifty.com/gareki/2009/03/ver-fd0e.html


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.