poniedziałek, 16 marca 2009

Najbliższe Plany - W Pogoni Za Taigą

Moje najbliższe plany, to recenzja petit nendoroidów z Good Smile Company. Tak wiem, pisałem, że nendoroidy zupełnie nie są w moim guście. Jednak od każdej reguły znajdzie się wyjątek. Tak jest i w tym przypadku. Nie trzeba być geniuszem, żeby wiedzieć, że jestem fanem Aisaki Taigi i prawdopodobnie kupiłbym każdą ładnie wykonaną figurkę, która ją przedstawia. Nie kupiłem dotychczas wersji z Kotobukiyi, bo najzwyczajniej mi się nie podoba i w najmniejszym stopniu nie kojarzy mi się z Taigą.


Nie mogłem się jednak oprzeć petit nendoroidowi z Good Smile Company, który będzie dodany do edycji kolekcjonerskiej Cross of Venus na Nintendo DS (oczywiście wyłącznie w KKW). W tym celu złożyłem preorder na grę wraz z zestawem czterech figurek. Najprawdopodobniej zaraz po dostaniu Taigi całą resztę zestawu sprzedam na Ebayu, ale ten jeden Nendoroid stanie dumnie na mojej półce.



Data wydania: 19.03.2009

Następna figurka, jakiej pewnie nie odpuszczę, to kolejny petit nedoroid z gry. Tym razem dodawany do edycji kolekcjonerskiej Torydory na PSP. Taiga w wersji z "mysią fryzurą" z nad basenu (epizod 7 wnioskując po ręczniku). Co do tej figurki, to nie wiem czy ponownie będę zmuszony do kupienia całej gry, czy uda mi się dostać ten jeden dodatek, ale wiem że Good Smile znowu odwalił kawał dobrej roboty i jest to dla mnie zakup obowiązkowy.

Data wydania: 30.06.2009

Jako że 13-tego w piątek mam już za sobą i spokojnie mogę planować kolejne zakupy, prawdopodobnie w międzyczasie znajdzie się jeszcze kilka figurek, które ja lub moi współlokatorzy nabędziemy.
Nie omieszkam wtedy wyciągnąć nowych zakupów na małą sesję zdjęciową i na pewno wszystko skrzętnie tu opiszę.

Zdjęcia zamieszczone w tym poscie nie są mojego autorstwa.

0 komentarzy:


Mikanbox jest blogiem prywatnym, na którym autor wyraża wyłącznie swoje prywatne opinie. Wszelkie opinie wyrażone w komentarzach należą do osób, które je wyraziły i autor bloga nie bierze za nie żadnej odpowiedzialności.